Chcesz zgłosić reklamację? Masz problem z funcjonowaniem okien? Potrzebujesz pomocy w regulacji? Może coś się uszkodziło? Chętnie pomożemy!
Wypełnij formularz poniżej i poczekaj na nasz kontakt:
Folder gwarancyjny
Koszt serwisu
- 3 zł/km dojazdu (licząc od naszej siedziby w Zawadzkiem)
- 100 zł/roboczogodzina jednego serwisanta
- koszt ewentualnych materiałów zastępczych
W przypadku bezpodstawnego wezwania serwisu zostaną naliczone koszty dojazdu. W przypadku naprawy w ramach gwarancji opłaty serwisowe nie będą naliczane.
Dodatkowe informacje:
Świadczymy usługi serwisowe jedynie produktów zakupionych w naszej Firmie.
Nie serwisujemy stolarki innych producentów.
Nasz serwis pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15.
Wszelkie instrukcje są dostępne na naszej stronie w zakładce DO POBRANIA.
W razie dalszych pytań bądź wątpliwości zapraszamy do kontaktu mailowego pod adresem reklamacje@kapica.com lub telefonicznego pod numerem 77 4598 309.